My F.r.i.e.n.d.s

Rabu, 22 Jun 2011

Terima kasih banyak adik AMIRAH AMMAR (INTAN KIARA)...Jasamu dikenang... :)

Salam,
Tah tak tau nape, ujian breastfeeding nih, time kat INTAN KIARA, punyalah berturut2...Lepas je pam rosak dari hari pertama tu, esoknya, 'ice pack' nyer pulak yg rosak. 'Ice pack' tu, yg kita guna, untuk isi dalam cooler bag, supaya susu tu, sentiasa sejuk sepanjang bawa pulang ke rumah...

Punyalah susah hati, tapi aku ada usaha gak bertanya pada Pn Sukhinder (pegawai INTAN) tu, kat mana ada peti ais yg berdekatan supaya aku leh tumpang peti ais. Tapi, jawapannya menghampakan, dia kata takde, N kalau ada pun, jauh sikit.

So, pada hari pertama, kebetulan habis kelas, aku jalan2 kat kedai runcit kat INTAN tu, aku terserempak dgn ani ngan kak nora, budak sama2 kelas ngan aku time kursus. Kemudian aku tumpang kat asrama MELUR, tempat ani ngan kak nora duduk, sementara tunggu cik hubby datang amik. Dapatla jugak tumpang peti ais dia. Tapi, esoknya, aku segan lak nak ikut diorang lagi, coz takut diorang tak selesa.

Jadinya, hari kedua tu, aku tanya2 kat kedai runcit INTAN tu, syukurlah, diorang benarkan aku tumpangkan susu aku kat peti ais kedai. Pada mulanya, budak lelaki tu yg aku kenal dulu, N dia kasi tumpang. Hari berikutnya, last day, aku tak sempat amik gambar dia, coz yg ada cuma dak perempuan ni je.. Dua2 budak ni baik, N aku suka ngusik diorang.

Ni dia adik amirah yg baik hati itu...>>>>>>>


Ini dia peti ais tempat aku tumpang letak susu aku, sementara tunggu cik hubby sampai...>>>>


Di kesempatan ini, akak nak ucap terima kasih banyak2, sebab bagi akak tumpang letak susu kat dalam peti ais kamu. Semoga Allah membalas jasa baik kalian....

**Adik amirah...kamu letak gambar mana satu kat facebook, ada ramai sangat amirah ammar, malas akak nak add, takut silap orang. Kalau kamu terjumpa akak, add tau! TQ.... ;)

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...